Database management

“Wij ontzorgen uw datastromen voor sales, marketing en klantendatabases”

Als moderne organisatie werkt u dagelijks met verschillende systemen met dagelijks muterende gegevens. Het verzamelen van relevante informatie is in de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden om processen gestructureerd in te richten. Voor het toevoegen van Klanten, oud klanten en prospects aan uw systemen kan een uniforme registratie niet ontbreken. Zo voorkomt u dubbele records en zijn de gegevens altijd actueel.

Ad Hoc Data is gespecialiseerd in het optimaal inrichten van uw datastromen. Naast het actueel houden van uw database koppelen we de gegevens aan de verschillende systemen die in gebruik hebt. Geheel op uw wensen en ideale situatie. 

Intake

Tijdens een telefoongesprek bespreken we uw wensen en kijken we wat de mogelijkheden zijn. 

Onderzoek

Binnen uw organisatie zijn er verschillende stakeholders die betrokken zijn bij de implementatie. We nemen graag de tijd ieders zijn wensen te horen. 

Voorstel

Op basis van het onderzoek doen we u een passend voorstel, met de tarieven en de wijze waarop we de technische uitvoering gaan inrichten

Uitvoering

We gaan aan de slag met het opschonen van uw huidige database, koppelen uw systemen aan onze database en vullen alles aan met de relevante informatie die je wenst. Zo kunt u ongestoord uw verkoopprocessen voortzetten.

De voordelen van Ad Hoc Data

 

Altijd actueel

Uw database raakt nooit meer verouderd.

 

Nooit meer dubbele leads

Uniforme werkwijze waardoor klanten of prospects niet meer onnodig worden gecontacteerd.

 

Volledig ontzorgt

Wij zorgen ervoor dat alle processen correct gekoppeld worden.

 

Alles in één

Actualisatie, nieuwe leads en de juiste koppelingen allemaal in één maatwerkpakket.

{{ vm.frenchify('Interesse?') }}
{{ vm.frenchify('Neem direct contact met ons op!') }}

{{ vm.frenchify('Elke werkdag bereikbaar') }}

{{ vm.frenchify('Persoonlijk advies') }}

{{ vm.frenchify('Altijd actueel') }}

Loading...