In België zijn ruim 1,4 miljoen bedrijven geregistreerd in het handelsregister. Om uw marktpotentieel te bepalen in deze enorme vijver van gegevens hebt u slimme data nodig om zorgvuldig te kunnen segmenteren. Met onze gebruiksvriendelijke tooling en jarenlange ervaring bieden we de perfecte bedrijfsspecifieke kenmerken om uw marktpotentieel in kaart te brengen.
U kunt dus snel en eenvoudig een volledige branche uitdraaien en een gerichte prospectie actie opzetten. Maar u kunt ook een hele regio uitdraaien om vervolgens op basis van de kenmerken de doelgroepen in verschillende segementen in te delen. Zo kunt u per segment de ideale relante communicatie versturen.
bepaal op basis van kenmerken als omvang (zoals het aantal medewerkers of de omzet), de hoofdactiviteit van een bedrijf, de sector of branche en het type organisatie uw potentiële doelgroep.
Verdeel de bedrijven binnen uw relevante markt in segmenten die dezelfde gedragskenmerken hebben. Zorg ervoor dat u segmenten groot genoeg zijn en voldoende van elkaar verschillen.
Vertaal de segmenten naar kansrijke doelgroepen: bedrijven die de grootste kans hebben om klant bij u te worden.
Formuleer per segment een pakkende boodschap en bepaal uw prospectie strategie.
Ruim 53 verschillende kenmerken om uw zakelijke doelgroepen haarscherp te definiëren.
Maandelijks kunt u alle mutaties binnen uw doelgroep actualiseren. Zo weet u precies welke veranderingen er hebben plaatsgevonden.
Geen lange zoektochten meer naar de kenmerken van uw doelgroep, maar alles direct in één complete database.
We helpen u graag verder om mee te denken met uw strategie.
{{ vm.frenchify('Elke werkdag bereikbaar') }}
{{ vm.frenchify('Persoonlijk advies') }}
{{ vm.frenchify('Altijd actueel') }}
{{ vm.frenchify('Elke werkdag bereikbaar') }}
{{ vm.frenchify('Persoonlijk advies') }}
{{ vm.frenchify('Altijd actueel') }}